Ana içeriğe atla
Neden SUBÜ?

Sosyal Transkript

Neden SUBÜ Maliye Programı?

1. Deneyimli Akademisyenler

Finans – Bankacılık ve Sigortacılık bölümü / Maliye Programı, alanında uzmanlaşmış, belli alanlarda akademik çalışmaları olan ve bu alanlarda öğrencileri teknolojik gelişmeleri takip edebilen ve günün değişen koşullarına göre yetkin kılan eğitim kadrosuna sahiptir. Eğitim Kadromuz;
Dr. Öğr. Üyesi Sinem Yavuz
Öğr. Gör. Süleyman Bakkal
Öğr. Gör. Osman Taştemir

2. İş Dünyasına Hazır Mezunlar

Maliye programını başarılı bir şekilde tamamlayan öğrencilerimiz genel ekonomi, kamu kesimi ekonomisi, vergi, bütçe ve muhasebe alanında almış oldukları teorik ve uygulamalı derslerin yanı sıra 30 günlük zorunlu staja ilave olarak +1 Eğitim modeli sayesinde işyerlerinde tam zamanlı olarak çalışma olanağı bulmaktadır. Bu sayede iş dünyasında talep görmekte ve rahatlıkla istihdam edilmektedir. Mezunlarımız mali kurumlarda ihtiyaç duyulan kadrolar ve özel sektörde hizmet veren işletmeler için ara eleman olarak görev alabilmektedirler. Ayrıca gerekli şartları sağlamaları halinde lisans eğitimine başvuruda bulunabilirler.

3. Sosyal ve Kültürel Ortam

Geyve MYO’nda bulunan program, Sakarya’nın Geyve İlçesinde bulunan Geyve Meslek Yüksek Okulu Binasında eğitim ve öğretime devam etmektedir. Bina2 katlı olup 1. ve 2. katta derslikler ve bilgisayar laboratuvarı, öğretim elemanı odaları, toplantı salonu ve kütüphane bulunmaktadır. Öğrencilerimiz Geyve İlçesine ait İçerisinde yüzme havuzu, kütüphane,kafeterya,oyun alanları, bulunan Geyve Gençlik Merkezinden de faydalanabilmektedirler.
Ayrıca öğrencilerimiz Üniversitemizin sahip olduğu Sapanca Gölüne nazır kampüs alanımızda bulunan sosyal imkanlardan, sportif, kültürel, sanatsal ve bilimsel faaliyetlerden de faydalanabilmektedirler.

4. TYÇ ve Akreditasyon

Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi (TYÇ); Türkiye'deki eğitim ve öğretim programlarının ulusal ve uluslararası standartlara uygunluğunu sağlamak için oluşturulmuş bir sistemdir. TYÇ, yeterliliklerin seviyelerini belirler, öğrenme kazanımlarını tanımlar ve eğitim kurumlarının kalite güvencesini artırır. Ayrıca, hayat boyu öğrenme, kredi transfer sistemleri ve yeterliliklerin karşılıklı tanınmasını destekler.
Akreditasyon; MÜDEK, SPORAK ve TUADER; eğitimde yüksek standartları teşvik eden bağımsız kuruluşlardır. Bu kuruluşlar, değerlendirme süreçleri, akreditasyon kriterleri ve sürekli iyileştirme çalışmalarıyla eğitim kurumlarının gelişimine katkıda bulunmaktadırlar.
TYÇ ve Akreditasyonun Mezunlarımıza Avantajları:
-Uluslararası Tanınırlık
-Yüksek Eğitim Kalitesi
-Kariyer Olanakları
-Yüksek Standartlar
-Güvenilirlik


Tanıtım Videomuz

+1 Eğitim Modeli

İş dünyasına nitelikli iş gücü kazandırmak amacıyla ülkemizde ilk defa uygulanan +1 Eğitim Modelini geliştirdik.

Bu modelle öğrencilerimiz işletmelerde bir dönem tam zamanlı çalışarak uygulamalı eğitim alıyorlar ve önlisans, lisans ve lisansüstü düzeyinde eğitimlerinin son bir dönemini işletmelerde tam zamanlı çalışarak öğrenciyken iş dünyası deneyimi kazanıyorlar. Böylelikle iş tecrübesine sahip olarak mezun oluyorlar. Biz o yüzden onlara “+1 mezunu” diyoruz. Bugüne kadar yaklaşık 50.000’den fazla +1 mezunu iş dünyasında yerini aldı.

+1 Eğitim modelinin çok boyutlu kazanımları arasında; akademisyenlere iş dünyası ile ortak AR-GE ve güncel teknoloji takibi, üniversitelere programlarda koordinasyon, iş dünyasının ihtiyacına uygunluk ve güncel müfredat, güncel teknoloji takibi ve firma altyapısının kullanımı, iş dünyasına nitelikli insan, üniversite iş birliği, +1 mezunlarına da iş tecrübesi ve kolay iş bulma imkanı yer almaktadır.

2011- 2021 yılları arasında yapılan öğrenci, akademisyen ve işveren anketleri üzerinden modelin 10 yıllık memnuniyet ortalamasına bakıldığında öğrencilere %94, akademisyenler %89 ve işverenlere de %89 oranında yüksek memnuniyet sağladığı görülmüştür.


Kariyer Olanakları
Maliye Programından mezun olan öğrencilerimiz kamuda ve ya özel sektörde muhasebe, mali müşavirlik gibi alanlarda ve yüksekokul mezunlarının istihdam edildiği çeşitli konumlarda kariyer olanaklarından yararlanabilirler. Maliye meslek elemanları Maliye Bakanlığı’na bağlı merkez ve taşra teşkilatları ile Vergi Daireleri’nde ve diğer kamu kurumlarının bütçe ve gelirle ilgili birimlerinde çalışabilirler.
Ayrıca özel sektör kuruluşlarının mali birimlerinde ya da yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir ve muhasebe bürolarında çalışabilirler.
Program mezunları, mezuniyet sonrasında DGS sınavı ile lisanslarını tamamlama olanağına sahip olup gerekli lisans eğitimini aldıktan sonra sektörde çalışma imkanı ve stajlarını tamamlayarak Serbest Muhasebeci Mali Müşavir olarak kendi adlarına büro açarak da çalışabilirler.

Kariyer Danışmanlığı
Öğrencilerimize ve mezunlarımıza kariyer planlama ve profesyonel gelişim konularında destek sağlamak amacıyla, Kariyer Planlama ve İnsan Kaynakları Uygulama ve Araştırma Merkezi (KARMER) yardımcı olmaktadır.
-Kariyer Planlama ve Profesyonel Gelişim
-Kişilik Envanteri
-İş ve Staj Olanakları
-Kariyer Rehberliği
-Pratik Beceri Atölyeleri ve Seminerler
-CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri
-Ağ Kurma (Networking) Etkinlikleri
-Kariyer Fuarları, Kariyer Zirveleri ve Sektör Buluşmaları
-Oryantasyon Eğitimleri
Kariyer merkezimiz, öğrencilerimizin mezuniyet sonrası iş bulma sürecinde daha donanımlı ve rekabetçi olmalarına katkıda bulunarak, kariyer hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur.
Ayrıntılı bilgi için Kariyer Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Uluslararası Etkileşim

Çift Diploma

ÇAP Yapılabilecek Bölüm ve Programlar

-Bankacılık ve Sigortacılık Programı -Dış Ticaret Programı -Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Programı -İşletme Yönetimi Programı

(En az 2.75 ortalamayı yakalayan öğrenciler başvuru yapabilir.)

Dikey Geçiş Yapılabilecek Lisans Bölümleri

-Bankacılık ve Sigortacılık Programı -Dış Ticaret Programı -Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Programı -İşletme Yönetimi Programı


Öğrenci Toplulukları

Yaşanabilir Şehir Sakarya

Ulaşım