Skip to main content
Neden SUBÜ?

Sosyal Transkript

Neden SUBÜ Muhasebe ve Vergi Uygulamaları?

1. Deneyimli Akademisyenler

Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Programında teknolojik gelişmelere uyum sağlayabilecek, kavramsal ve akılcı düşünebilen bireylerin yetiştirilmesi hedeflenmektedir. Geyve Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan ve alanında uzman akademik kadro sayesinde öğrencilerimize ihtiyaç duydukları en iyi ve nitelikli eğitimin sunulması amaçlanmaktadır. Akademik kadromuz, öğrenciyi merkeze alan bir eğitim anlayışı doğrultusunda güncel ve piyasa ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanmış bir müfredatla faaliyetlerini sürdürmektedir.

2. İş Dünyasına Hazır Mezunlar

Muhasebe ve vergi uygulamaları programından başarılı şekilde mezun olanlar öğrenciyi aktif hale getiren, etkileşimli öğrenmeye odaklanmakta ve alana özgü uygulamalı eğitim yapılmaktadır. 30 günlük zorunlu staja ilave olarak +1 Eğitim modeli sayesinde 16 hafta süreyle devam eden işletmede mesleki eğitim uygulaması ile öğrenciler işyerlerinde tam zamanlı olarak çalışma olanağı bulmaktadır. Bu sayede okulda hem teorik hem de uygulamalı derslerle aldığı bilgiyi sektörde uzmanların gözetiminde pratiğe dökme imkânına sahip olmaktadır. Programımızın sunduğu bu kapsamlı eğitim ile mezunlarımız, iş dünyasında aranan profesyoneller haline gelirler. Muhasebe ve vergi uygulamaları konusundaki derin bilgi birikimleri ve pratik yetkinlikleri sayesinde, işverenlerin güvenini kazanır ve kariyerlerinde hızlı bir ilerleme kaydederler. Bizimle birlikte, iş dünyasına hazır, donanımlı ve yetkin bir profesyonel olarak geleceğinize sağlam bir adım atabilirsiniz.

3. Sosyal ve Kültürel Ortam

GEYVE MESLEK YÜKSEKOKULU Sakarya iline Geyve ilçesinin merkezinde bulunmaktadır. Geyve ilçesi İpekyolu üzerine kurulmuş mazisi yüzlerce yıl öncesine gitmektedir. Geyve Sakarya il merkezine 30 km uzaklıkta, İstanbul iline 120 km uzaklıkta 50 bin nüfuslu şirin, sakin, doğal güzellikleri olan bir ilçedir.

4. TYÇ ve Akreditasyon

Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi (TYÇ); Türkiye'deki eğitim ve öğretim programlarının ulusal ve uluslararası standartlara uygunluğunu sağlamak için oluşturulmuş bir sistemdir. TYÇ, yeterliliklerin seviyelerini belirler, öğrenme kazanımlarını tanımlar ve eğitim kurumlarının kalite güvencesini artırır. Ayrıca, hayat boyu öğrenme, kredi transfer sistemleri ve yeterliliklerin karşılıklı tanınmasını destekler.
Akreditasyon; MÜDEK, SPORAK ve TUADER; eğitimde yüksek standartları teşvik eden bağımsız kuruluşlardır. Bu kuruluşlar, değerlendirme süreçleri, akreditasyon kriterleri ve sürekli iyileştirme çalışmalarıyla eğitim kurumlarının gelişimine katkıda bulunmaktadırlar.
TYÇ ve Akreditasyonun Mezunlarımıza Avantajları:
-Uluslararası Tanınırlık
-Yüksek Eğitim Kalitesi
-Kariyer Olanakları
-Yüksek Standartlar
-Güvenilirlik


Tanıtım Videomuz

+1 Eğitim Modeli

İş dünyasına nitelikli iş gücü kazandırmak amacıyla ülkemizde ilk defa uygulanan +1 Eğitim Modelini geliştirdik.

Bu modelle öğrencilerimiz işletmelerde bir dönem tam zamanlı çalışarak uygulamalı eğitim alıyorlar ve önlisans, lisans ve lisansüstü düzeyinde eğitimlerinin son bir dönemini işletmelerde tam zamanlı çalışarak öğrenciyken iş dünyası deneyimi kazanıyorlar. Böylelikle iş tecrübesine sahip olarak mezun oluyorlar. Biz o yüzden onlara “+1 mezunu” diyoruz. Bugüne kadar yaklaşık 50.000’den fazla +1 mezunu iş dünyasında yerini aldı.

+1 Eğitim modelinin çok boyutlu kazanımları arasında; akademisyenlere iş dünyası ile ortak AR-GE ve güncel teknoloji takibi, üniversitelere programlarda koordinasyon, iş dünyasının ihtiyacına uygunluk ve güncel müfredat, güncel teknoloji takibi ve firma altyapısının kullanımı, iş dünyasına nitelikli insan, üniversite iş birliği, +1 mezunlarına da iş tecrübesi ve kolay iş bulma imkanı yer almaktadır.

2011- 2021 yılları arasında yapılan öğrenci, akademisyen ve işveren anketleri üzerinden modelin 10 yıllık memnuniyet ortalamasına bakıldığında öğrencilere %94, akademisyenler %89 ve işverenlere de %89 oranında yüksek memnuniyet sağladığı görülmüştür.


Kariyer Olanakları
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları ön lisans programı mezunlarının kariyer olanakları mezuniyet sonrasında DGS sınavı ile lisans tamamlama sonrası ve mezuniyet sonrasında sektörde çalışma yaşamına doğrudan devam etme şeklinde ikiye ayırmak mümkündür.
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları ön lisans programını başarıyla tamamlayanlar ÖSYM tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavı (DGS)nda başarılı olmaları halinde İşletme, İşletme Bilgi Yönetimi, İşletme Enformatiği, İşletme-Ekonomi, Çalışma ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, Maliye, Muhasebe, Muhasebe Bilgi Sistemleri, Muhasebe ve Finansal Yönetim, Uluslararası Finans, Uluslararası İşletmecilik, Uluslararası Ticaret, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik, Uluslararası Ticaret ve Finansman lisans programlarına dikey geçiş yapabilirler.
Lisans bölümlerinden mezun olduktan ve yapılan sınavda başarılı oldukları takdirde 3 yıl süre ile bir Serbest Muhasebeci, Serbest Muhasebeci-Mali Müşavir veya Yeminli Mali Müşavir yanında staj yapabilirler. Staj sonrasında yapılan yeterlilik sınavlarında başarılı olmaları halinde Serbest Muhasebeci Mali Müşavir belgesini ve unvanını alırlar. Sonrasında ister kendi işyerlerini açabilir, ister ünvanlarını kullanarak özel bir şirkette yönetici olarak çalışabilirler. Ayrıca meslek mensubu olarak çalışmaya devam etmeleri ve belirli koşulları sağlamaları halinde Bağımsız Denetçi, Yeminli Mali Müşavir gibi ünvanlara da sahip olabilirler.
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları ön lisans programı mezunu olarak doğrudan sektörde çalışmaya başlamaları halinde ise; ön muhasebe personeli, muhasebe uzman yardımcısı, muhasebe meslek elemanı gibi ünvanlarla özel sektör işletmelerinde, Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik veya Yeminli Mali Müşavirlik ofislerinde çalışma olanaklarına sahiptirler.

Kariyer Danışmanlığı
Öğrencilerimize ve mezunlarımıza kariyer planlama ve profesyonel gelişim konularında destek sağlamak amacıyla, Kariyer Planlama ve İnsan Kaynakları Uygulama ve Araştırma Merkezi (KARMER) yardımcı olmaktadır.
-Kariyer Planlama ve Profesyonel Gelişim
-Kişilik Envanteri
-İş ve Staj Olanakları
-Kariyer Rehberliği
-Pratik Beceri Atölyeleri ve Seminerler
-CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri
-Ağ Kurma (Networking) Etkinlikleri
-Kariyer Fuarları, Kariyer Zirveleri ve Sektör Buluşmaları
-Oryantasyon Eğitimleri
Kariyer merkezimiz, öğrencilerimizin mezuniyet sonrası iş bulma sürecinde daha donanımlı ve rekabetçi olmalarına katkıda bulunarak, kariyer hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur.
Ayrıntılı bilgi için Kariyer Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Uluslararası Etkileşim

Çift Diploma

ÇAP Yapılabilecek Bölüm ve Programlar

İşletme Yönetimi - Dış Ticaret - Maliye- Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı - Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi

(En az 2.75 ortalamayı yakalayan öğrenciler başvuru yapabilir.)

Dikey Geçiş Yapılabilecek Lisans Bölümleri

-Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri / Ekonomi / İktisat / İşletme / İşletme Bilgi Yönetimi / İşletme Enformatiği / İşletme Yönetimi / İşletme-Ekonomi / Lojistik Yönetimi / Maliye / Muhasebe / Muhasebe Bilgi Sistemleri / Muhasebe ve Finans Yönetimi / Muhasebe ve Finansal Yönetim / Muhasebe ve Denetim / Uluslararası Finans / Uluslararası Finans ve Bankacılık / Uluslararası İşletme / Uluslararası İşletmecilik / Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret / Uluslararası Ticaret, Lojistik ve İşletmecilik / Uluslararası Ticaret / Uluslararası Ticaret ve Finans / Uluslararası Ticaret ve Finansman / Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik / Uluslararası Ticaret ve Lojistik


Öğrenci Toplulukları

Yaşanabilir Şehir Sakarya

Ulaşım