Ana içeriğe atla
Neden SUBÜ?

Sosyal Transkript

Neden SUBÜ Emlak Yönetimi?

1. Deneyimli Akademisyenler

Toptan ve Perakende Satış Bölümü - Emlak Yönetimi Programı ve bağlı bulunduğu Geyve Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan ve alanında uzman akademik kadro sayesinde öğrencilerimize ihtiyaç duydukları en iyi ve nitelikli eğitimin sunulması amaçlanmaktadır. Akademik kadromuz, öğrenciyi merkeze alan bir eğitim anlayışı doğrultusunda güncel ve piyasa ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanmış bir müfredatla faaliyetlerini sürdürmektedir

2. İş Dünyasına Hazır Mezunlar

+1 Eğitim Modeli kapsamında öğrenciler istekleri ve kabiliyetleri doğrultusunda özel sektör yâda kamuda uygun işyerlerinde saha deneyimi kazanabilmektedirler. Böylece henüz öğrenciyken deneyimlerini arttırmakta ve belirli bir sektör tecrübesi ile birlikte mezun olabilmektedirler. Öğrencilerimiz ağırlıklı olarak tapu müdürlükleri ve emlak ofislerinde staj ve işyeri eğitimlerini tamamlamaktadırlar. Emlak Yönetimi programından mezun olan öğrenciler sektörde çok farklı alanlarda uzman olarak çalışabilme imkânı bulmaktadırlar. Kamu ve özel sektörün nitelikli profesyonel ihtiyacını karşılamak üzere gerekli donanıma sahip olarak mezun olmaktadırlar. Mezuniyet sonrası emlak ofisleri, gayrimenkul değerleme kuruluşları ve tapu müdürlüklerinde istihdam edilmektedirler.

3. Sosyal ve Kültürel Ortam

Sakarya şehir merkezine 30 km mesafede bulunan Geyve ilçesinde bulunan Geyve Meslek Yüksek Okulu, Geyve ilçe merkezi ve Alifuatpaşa mahallesinde bulunan iki binasıyla hizmet vermektedir. Derslikler ve bilgisayar laboratuvarı ve kütüphane yerleşkelerimizde bulunmaktadır. Öğrencilerimiz birçok sosyal, kültürel ve sportif aktiviteyi gerçekleştirebilecekleri Geyve Gençlik Merkezinden faydalanabilirler.

4. TYÇ ve Akreditasyon

Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi (TYÇ); Türkiye'deki eğitim ve öğretim programlarının ulusal ve uluslararası standartlara uygunluğunu sağlamak için oluşturulmuş bir sistemdir. TYÇ, yeterliliklerin seviyelerini belirler, öğrenme kazanımlarını tanımlar ve eğitim kurumlarının kalite güvencesini artırır. Ayrıca, hayat boyu öğrenme, kredi transfer sistemleri ve yeterliliklerin karşılıklı tanınmasını destekler.
Akreditasyon; MÜDEK, SPORAK ve TUADER; eğitimde yüksek standartları teşvik eden bağımsız kuruluşlardır. Bu kuruluşlar, değerlendirme süreçleri, akreditasyon kriterleri ve sürekli iyileştirme çalışmalarıyla eğitim kurumlarının gelişimine katkıda bulunmaktadırlar.
TYÇ ve Akreditasyonun Mezunlarımıza Avantajları:
-Uluslararası Tanınırlık
-Yüksek Eğitim Kalitesi
-Kariyer Olanakları
-Yüksek Standartlar
-Güvenilirlik


Tanıtım Videomuz

+1 Eğitim Modeli

İş dünyasına nitelikli iş gücü kazandırmak amacıyla ülkemizde ilk defa uygulanan +1 Eğitim Modelini geliştirdik.

Bu modelle öğrencilerimiz işletmelerde bir dönem tam zamanlı çalışarak uygulamalı eğitim alıyorlar ve önlisans, lisans ve lisansüstü düzeyinde eğitimlerinin son bir dönemini işletmelerde tam zamanlı çalışarak öğrenciyken iş dünyası deneyimi kazanıyorlar. Böylelikle iş tecrübesine sahip olarak mezun oluyorlar. Biz o yüzden onlara “+1 mezunu” diyoruz. Bugüne kadar yaklaşık 50.000’den fazla +1 mezunu iş dünyasında yerini aldı.

+1 Eğitim modelinin çok boyutlu kazanımları arasında; akademisyenlere iş dünyası ile ortak AR-GE ve güncel teknoloji takibi, üniversitelere programlarda koordinasyon, iş dünyasının ihtiyacına uygunluk ve güncel müfredat, güncel teknoloji takibi ve firma altyapısının kullanımı, iş dünyasına nitelikli insan, üniversite iş birliği, +1 mezunlarına da iş tecrübesi ve kolay iş bulma imkanı yer almaktadır.

2011- 2021 yılları arasında yapılan öğrenci, akademisyen ve işveren anketleri üzerinden modelin 10 yıllık memnuniyet ortalamasına bakıldığında öğrencilere %94, akademisyenler %89 ve işverenlere de %89 oranında yüksek memnuniyet sağladığı görülmüştür.


Kariyer Olanakları
Mezunlarımız kariyerlerini hem kamuda hem de özel sektörde planlayabilirler. KPSS sınavından alacakları yeterli puanla Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünün memur ihtiyacını karşılamak üzere açmış olduğu ilanlara başvurabilirler. Gayrimenkul değerlemesi alanında eksper ve konut değerleme uzmanı olarak çalışma olanakları mevcuttur. Ayrıca emlak pazarlaması alanında faaliyet gösteren firmalarda istihdam edilebildikleri gibi kendi işyerlerini de açabilirler. Taşınmaz Ticareti Hakkında Yönetmelik hükümleri gereği taşınmaz ticareti ile iştigal edecek kişilerde aranan “Emlak Danışmanı” ve “Sorumlu Emlak Danışmanı” belgeleri mezunlarımızdan istenmemektedir.

Kariyer Danışmanlığı
Öğrencilerimize ve mezunlarımıza kariyer planlama ve profesyonel gelişim konularında destek sağlamak amacıyla, Kariyer Planlama ve İnsan Kaynakları Uygulama ve Araştırma Merkezi (KARMER) yardımcı olmaktadır.
-Kariyer Planlama ve Profesyonel Gelişim
-Kişilik Envanteri
-İş ve Staj Olanakları
-Kariyer Rehberliği
-Pratik Beceri Atölyeleri ve Seminerler
-CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri
-Ağ Kurma (Networking) Etkinlikleri
-Kariyer Fuarları, Kariyer Zirveleri ve Sektör Buluşmaları
-Oryantasyon Eğitimleri
Kariyer merkezimiz, öğrencilerimizin mezuniyet sonrası iş bulma sürecinde daha donanımlı ve rekabetçi olmalarına katkıda bulunarak, kariyer hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur.
Ayrıntılı bilgi için Kariyer Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Uluslararası Etkileşim

Çift Diploma

ÇAP Yapılabilecek Bölüm ve Programlar

-Pazarlama -Mimari Restorasyon -İşletme Yönetimi

(En az 2.75 ortalamayı yakalayan öğrenciler başvuru yapabilir.)

Dikey Geçiş Yapılabilecek Lisans Bölümleri

- Ekonomi ve Finans - Gayrimenkul Geliştirme ve Yönetimi - İşletme - Tapu Kadastro


Öğrenci Toplulukları

Yaşanabilir Şehir Sakarya

Ulaşım